ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
اینازایناز، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ایناز و ایلیا 90-92

مادر نازنینم

1393/2/4 17:54
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس زندگی ام ،همه وجودم 

اینو تند و سر بسته مینویسم .اصلا وقتی که یادم میاد خیلی ناراحت میشم 

ما وقتی که 10ماهه بودی رفتیم عسلویه یواش یواش لاغر و لاغرتر شدی ،کمی هم مریض شدی که خدارو شکر با دارو خوب شدی . . . . خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت خیلی دوست دارم بخاطر همه چیزای خوبی که بهم دادی بخاطر پدرو مادر مهربونم که همیشه پشت و پناهمند

،بخاطر شوهر عزیزم . . . . علی جانم که همه وقت مانند کوه استوار پشتم بود

و بهم ارامش میداد و بخاطر سلامتی که دوباره به پاره تنم بر گردوندی ،تمام زندگیمو روشن کردی . . . . . خدایا شکرت


بهترین راه تشکر از خدا
روزی کودکی میخواست متولد بشه و پا به این دنیای پوچ بذاره،به همین خاطر میره پیش خدا و راجع به ندیده هاش توی این دنیا سوال میکنه؛کودک از خدا میپرسه:خدا وقتی من دنیا اومدم بعد از اینکه چشم باز کردم مادرم رو چطوری پیدا کنم؟خدا میگه نترس من فرشته ای رو بهت معرفی میکنم که بهت کمک میکنه!کودک میگه خوب چطوری غذا بخورم؟چی بخورم؟بازم خدا میگه نترس! من فرشته ای رو بهت معرفی میکنم که بهت میگه.کودک در ادامه میپرسه:خداجون بعد از اینکه بزرگ شدم واین کارهارو کردم چطوری باید راه برم،حرف بزنم،بخندم و...؟بازم خدا بهش میگه نترس من فرشته ای رو بهت معرفی میکنم که همه این کارهارو بهت یاد بده!کودک آخر حوصلش سر میره و از خدا میپرسه آخه این فرشته کیه؟ خدا میگه اون فرشته همه جا پیشته و همه چیز رو بهت یاد میده و تو میتونی مادر صداش کنی

 

بنظر من بهترین راه تشکر از خدا تشکر از مادر است. کسی که خدا وجود خودشو در اون بما نشون داد. کسی که بهشت رو زیر پاهای اون قرار داد و کسی که خیلی وقتا یادمون میره که همه چیزمونو از اون داریم!

لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)