ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
اینازایناز، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ایناز و ایلیا 90-92

دخترم 27 ماهگیت مبارک

1393/2/7 8:29
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بانو ، سلام عشقم خوبي نازنينم ؟ziba

با اين روزهايي كه دارن با عجله ميان و ميرن طوري كه انگار ميخوان آدمها رو هرچه زودتر از خاطرات خوب و بدشون جدا كنند انگار ميخوان زود زود بگذرن تا اگه تلخي هست زمان اثرش رو كمرنگ كنه و اگه شيريني هست زمان اثرش رو عميق تر كنه!!!! و تو كه زودتر از دوران شيرين كودكيت فاصله بگيري مستقل تر عمل كني و بشي بانوي خونه من عشقم ، گاهي كه بغلت ميكنم وقتي به چشماي قشنگت كه تو خواب ريباترن نگاه ميكنم به خودم ميگم قدر اين لحظه رو بدون خيلي زودتر از اونچه كه فكر كني اينطور توي بغلت نمياد و روزي برسه كه سخت دل تنگ ميشي دل تنگ در آغوش كشيدنش بوييدنش زل نزدن به چهره معصوم و كودكانه اش كه آرزو ميكنم اين معصومين اين پاكي اين صفاي قلب هميشه و هميشه همراهت باشه عشق مامان ، همدم و همراهم ، خواهرم ، دخترم ، دوستم و همه كسم تو هرجا كه باشي هرطور كه باشي هميشه دختر كوچولوي پاك و معصوم و زيباي من خواهي بود تا هميشه و هميشه كه دنيا باشد يا نباشد عزيزترينم.niniweblog.com


به پاكي قلبت سوگند كه بدون طنين صداي دلنشينت نمي توانم

زندگي كنم ، عاشقانه دوستت دارم گل زيباي زندگي من

عزيزترينم ، بهترينم شروع 27 ماهگردت مبارك ، گل من ديدن رشد و بالندگيت ، پيشرفت و بلبل زبانيت مهرباني و محبتت كه دلم ميخواهد خود را غرق آن سازم ، چه افتخاري است براي من كه سعادت مادري را دارم مادر فرشته اي چون تو نازنينم ، همواره تو را به خداي مهربان ميسپارم كه هميشه يار و ياور و پناه تو باشد.

دختر كوچولوي قشنگ من امروز درست 27 ماه است كه عطر

 

 

حيات در زندگي من جريان يافته است ، درست 27 ماه است

 

كه

مفهوم و معني زندگي را درك نموده ام ، 27 ماه است صفات

 

 

والاي انسانيت را در تو به وضوح ديده ام از قلب پاكت از

 

صداقت

كودكانه ات و از محبت بي غل و غشت عزيز دل من دختر يكي

 

 

يدونه و همدم و هم نفس من 27 ماهگيت مبارك باد و روزهايت

 

 

پيوسته و پيوسته قرين شادي و نشاط و قلبت همواره مالامال

 

 

از اميد و شور زندگي عشق من.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)