ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
اینازایناز، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

ایناز و ایلیا 90-92

دیش چی . . . ??????

1393/1/29 15:39
171 بازدید
اشتراک گذاری

حتما میپرسی دیش چی یعنی چه .?دختر خوشگلم تو به نقاشی میگی دیشچی .یه کلمه که زاده فکر خودت بوده .خیلی قشنگ نقاشی میکشی از 1سال و نیمگی که مداد شمعی برات گرفتم ادمکایی با مفهوم و مشخص میکشیدی بطوریکه همه کیف میکردن و میگفتن خیلی عالیه.قبل از 2سالگیت و قبل از اینکه ایلیا به دنیا بیاد و من بیشتر وقتم رو روی اموزش تو صرف میکردم نقاشیت ادمک رو کشیدی و درخت و سیب

یه ادم که ایناز کوچولومون کشیده

شعر چشم چشم دو ابرو رو که میخونی ادم میخوام درسته بخورتت اینقدر شیرین میخونی

اصلا تو نقاشی کردن کاری با من نداری و واسه خودت میکشی حتی در ودیوارم رنگ نمیکنی .البته اگه چشمت نزنم.قربونت برن مامان کلا دختر با فهمی هستی خیلی دوست داریم عزیز دلم .شاید نتونم با کلمات بازی کنم یا غلو کنم ولی از ته دلم میگم که هر دومون عاشقتیم و خیلی ازت راضی هستیم .

 

اون دایره ووی سرش موهاشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نرگس
2 اردیبهشت 93 11:17
به نظرم نسبت به دو سالگیش خیلی قشنگ نقاشی میکشه .افرین داره
مادر ایلیا و ایناز
پاسخ
mersi azizam shoma lotf darin