ایلیاایلیا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
اینازایناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ایناز و ایلیا 90-92

سفر تبریز اردیبهشت 95

1395/3/15 22:28
185 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاااام 

عزیزان من چند وقت درگیر بودم .نیومدم به وبلاگ .کلی حرف دارم .امروز 15 خرداد 95 .یک ماه پیش رفتیم تبریز و حدود 3 هفته اونجا بودی .خوش گذشت .هوا عااالی .ایلیا جتن که زبون باز کردی و فقط حرف میزنی و کل کل مبکنی و ساز مخالفت میزنی .اینقدر شیرین و خوش خلقی .همیشه هم خندونی .قربونت برم درد سرا و شیطنتای خودتو داری مثلا الان یک هفته است از پوشک بر داشتمت هنوز هیچی نمیگی که جیش دارم

 

خدای من . . . کاشکی میشد تمااام حرفای شما رو لحظه به لحظه نوشت همین الان میگی

مامان یه لحظه بیا .من دفتم سر کمدت وایسادم یه چارپایه کوچولو دم در گمد گزاشتم براتون میگی مامتن برو روش تا بژژژرررگ بشی .رفتم روش .میگی اون ماشینو بده .

فدات شم خب گل من تو خیلی زبونت شیرینه اینقدر با عمت کل کل میکردی عصبانی ام میشدی میگفتی تو خبلی بدی . . . کله بابات . . . با می اکمدی میگفتی مامان اینا منو خیلی اذیت میکنند 

ایناز جونمم که یه پارچه خانمه اون روز با ما سبزی پاک میکرد بعدشم کدو ها رو تکه کرد برا تو خورشت .مامتنجون بزرگه کلی ذوقشو کرد 

 

ماما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه دوستان
18 خرداد 95 13:57
به بـــــــــــــــــــــه ، بچه خوشكل و نازنيني ، موفق باشيد